Dlaczego nie wysyłam przez Pocztę Polską ?

Czemu nie ? Bo mogę wysłać taniej i do tego priorytetem, tak mówię tutaj o ofercie strony napiszkartke.pl.

W sumie już dłuższy czas dostępna jest usługa skierowana głównie do postcrosserów, to znaczy wysyłki zagranicę pocztówek. Za jedną kartkę zapłacimy 3.5 zł, a przy liczbie większej niż 7 już tylko 3 zł. Dla mnie prawie dwa złote oszczędności na jednej pocztówce to bardzo duża kwota. Niestety trzeba do nich wysłać nasze kartki, co daje dodatkowe jakieś, powiedzmy 2.5 zł za znaczek i kopertę. Dużą wadą jest to, że wysłane  pocztówki nie mają znaczka i wyglądają po prostu brzydko. Ja rozwiązałem ten problem, naklejając stare znaczki i naklejki z postallove.

A teraz liczby, za 10 pocztówek zapłacę około 32.5 zł i oszczędzę około blisko 19.5 zł co daje 1.95 zł na jednej pocztówce. Przez rok wysyłania co miesiąc 10 kartek zaoszczędzę 234 zł i wiecie co ?  Myślę, że warto, bo za takie pieniądze można kupić coś fajnego. A wy co  o tym sądzicie ? 

Stara kartka znaleziona gdzieś w szafie.
Podobne:Jak posprzątać bałagan ? 

4 Responses so far.

  1. Unknown says:

    Słyszałam o takiej możliwości,ale jeszcze nie korzystałam ;)
    Oszczędność faktycznie duża ;)

  2. Unknown says:

    Ja korzystam i również polecam. :)
    Wychodzi o wiele taniej, za 50zł przez pp wyślemy 9 pocztówek a przez nk 16 kartek. Jak widać różnica jest spora :)

  3. Nie korzystałam jeszcze. Ale kartka z ładnymi znaczkami i datownikiem wygląda zupełnie inaczej. Ostatnio dostałam kartkę z Niemiec, ze znaczkiem , po opłaceniu, drukowanym na drukarce, wycinanym, bez żadnych stempli. To nie to samo.

  4. Unknown says:

    Krystyna dlatego naklejam właśnie na te pocztówki znaczki stare ale naklejki z postallove. Bo sam bardzo lubię znaczki i uważam, że to jest największa wada nk :)

Skomentuj ten post