Nagroda Stampstory

Dziś mam do pokazania Wam nagrody za zajęcie 4. miejsca w konkursie Stampstory, organizowanego przez naszą Pocztę Polską.
Taka oto paczuszka czekała na mnie po powrocie z Poznania.

W środku jak się okazało jest wyczekiwana przeze mnie nagroda.

Woodstock z super znaczkiem i niespodzianką w formie podpisu Jurka Owsiaka.  

Piękny znaczek z Woodstocku.
2014 rokiem polskiego etnografa Oskara Kolberga.

Bardzo mi się podobają  ludowe wycinanki.



Nie wiem czemu, ale Soczi mnie nie powaliło swoją stylistkom i wyglądem  ogólnym.



Za to seria "Polscy złoci medaliści" mnie bardzo pozytywnie zaskoczyła.

Dla mnie jedne z tych "ładniejszych" znaczków.




Trochę się zdziwiłem, ponieważ dla mnie znaczek na 455 lecie PP powinien  bardziej kojarzyć się pocztą.


I na koniec najpiękniejszy album z serii " Ludzie kina i teatru".


Każda strona ozdobiona pięknymi ujęciami z minionej epoki. A biografia każdego aktora na półprzezroczystej kartce.


Zdjęcia wydrukowano na specjalnym papierze, przypominające negatywy. 

Znaczki dodają i tak już bardzo klimatycznego piękna albumowi.




Całość opakowana w oficjalną teczkę Poczty Polskiej. Mi się nagroda bardzo podoba, mam nadzieję, że Wam też.

4 Responses so far.

  1. Gratuluję wygranej i tylu pięknych nagród :)

  2. Lenka ^^ says:

    Świetna nagroda ,gratuluje :) !

  3. Unknown says:

    Nagroda bardzo fajna, a znaczki z polskimi medalistami najładniejsze :)

  4. Unknown says:

    Następnym razem jak będę widział jakiś fajny konkurs od PP to Was poinformuje. :]

Skomentuj ten post