Pocztówkowe gorące klimaty, Meksyk, Niemcy i Holandia #70


Hej, ho ! Witajcie, mam nadzieję, że u Was jest trochę chłodniej niż u mnie teraz :-) 

W tym tygodniu troszkę byłem w rozjazdach i zastanawiałem się, jakie pocztówki wyjmę ze skrzynki i się nie zawiodłem.

Pierwsza pocztówka to mój osobisty faworyt. Jest to kartka z Meksyku ( moja pierwsza ). Całość bardzo klimatyczna, oddająca kulturę Meksyku.

Znaczek:


Na ochłodzenie może coś lżejszego ? Proszę bardzo ! Pocztówka z oficjalnej wymiany postcrossing.

http://www.postcrossing.com/postcards/DE-3176820


Macie zły humor ? Wystarczy się uśmiechnąć :) Pocztówka z Holandii.

 http://www.postcrossing.com/postcards/NL-2495779

Nawet mój kaktus czuje lato ! Proszę spojrzeć jaki zadowolony, kwiatka zapuścił.


Za wszystkie komentarze dziękuje.

Polecam również:

2 Responses so far.

  1. Aldis says:

    Środek lata! I to we Włoszech. U mnie dzisiaj było 32 stopnie w cieniu :)
    A kwiatków (nawet kaktusów) nie umiem utrzymać przy życiu :|


    Pocztówka z Meksyku cudowna i bardzo klimatyczna :)

  2. Piękny kwiat... Tak mi się skojarzył z moją kartką otrzymaną z Ameryki przedstawiającą kaktus saguaro. Można ją zresztą zobaczyć gdzieś na moim blogu. Pozdrawiam ciepło

Skomentuj ten post